lördag 19 september 2009

Borde skrivit tidigare men...

Blogga om skolan och mina kaosdagar utan vetskap om hur mycket av dem jag skulle få betalt för eller när lönen skulle komma...
Hoppas den kommer om en vecka! Augustilönen + septembelönen

Blogga om alla musikupplevelser jag haft de senaste veckorna.
På torekällberget


Kungsträdgården

och på slottet i Rikssalen i torsdags där det var totalt fotoförbud.

Lovade skriva en längre blogg hit och till Gylleneskor om mina upplevelser i Helsingborg med per Tengstrand och ola salo innan jag hör dem igen i Uppsala...
Inget av detta har ännu blivit skrivet och just nu har jag absolut inte tid...

Har en predikan att skriva till Mölnbo i morgon, känner mig lite ringrostig även om jag predikade i Strängnäs för inte så länge sedan...

En ljuvlig Stockholmsbild lägger jag i alla fall hit så finns det något att titta på!

1 kommentar:

  1. Oj så mycket du har hunnit göra. Inte undra på att du inte hunnit skriva tidigare. Och du, du har så fantastiska bilder!

    SvaraRadera